- Prijzen verbruik inclusief*
- Lokale service
- Grootste aanbod vakantieverhuur
- Flexibele aankomstdagen
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Bekijk dan hier de antwoorden op de meest gestelde vragen of neem contact met ons op.
Waar kan ik mijn auto parkeren terwijl ik de sleutels ophaal?
U kunt de wagen in de Hertstraat of de Christinastraat stationeren. Bij aankomst ontvangt u de vergunning om te laden en te lossen.
Kunnen we lakens en handdoeken huren?
U kunt lakens huren: € 12 / dubbel bed, € 8 / enkel bed en ook handdoeken: € 5 / pakket (kleine handdoek + badhanddoek)
Reserveren is aan te raden.
Hoeveel bedraagt mijn voorschot?
Uw voorschot bedraagt 50% van de huurprijs.
Wanneer moet ik mijn saldo betalen?
U krijgt 3 weken voor aankomst een overschrijvingsformulier toegestuurd/doorgemaild om het saldo te betalen.
Hoeveel bedraagt de waarborg? Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?
De waarborg bedraagt € 250 en u ontvangt deze 3 weken na uw vertrek terug. Bij opgemerkte schade contacteren wij u.
Is er een mogelijkheid om appartementen te bezichtigen vooraleer te reserveren?
Ja, u kunt een afspraak maken om maximum 3 appartementen te bezichtigen.
Waar haal ik de sleutels op? Vanaf hoe laat kan ik de sleutels ophalen? Wat na openingsuren?
U haalt de sleutels op in ons kantoor op de Albert I Promenade 48. Dit kan vanaf 15h00 tot 18h00. Na openingstijd is er een mogelijkheid om de sleutels te verkrijgen via een sleutelkluisje. (enkel als het saldo vereffend is)
Hoeveel sets sleutels ontvangen we?
U krijgt twee sleutelsets. Indien er een garage/parking bij het appartement hoort, dan krijgt u hier 1 set sleutels van.
Ik heb een appartement gehuurd waar een garage/parking bij hoort. Waar bevindt die zich?
Praktische informatie ontvangt u bij aankomst.
Is energieverbruik inbegrepen?
Het normale verbruik is inbegrepen.
Mag ik mijn huisdier meebrengen?
Per appartement staat vermeld of huisdieren toegelaten zijn. Is het toegelaten, dan betaalt u een supplement voor uw huisdier van € 15 / verblijf.
Kan ik een kinderbed of kinderstoel reserveren?
U kunt een kinderbed (€ 10 / verblijf) en/of een kinderstoel (€ 5 / verblijf) reserveren. Dit is te betalen op kantoor bij aankomst.
Reserveren is aan te raden.
Kan ik een optie krijgen op een appartement?
Ons kantoor werkt niet met opties. U kunt wel bij vertrek reeds reserveren voor een volgende periode.
Zijn jullie open op zon- en feestdagen?
Ons kantoor is gesloten op zon- en feestdagen met uitzondering van de middelste zondagen van Paas- en Kerstverlof, 1 mei en 15 augustus.
Wat bij annulatie?
Er is een beperkte annulatieregeling inbegrepen in uw huurprijs. Annuleren kan in geval van overlijden, hospitalisatie of ziekte. Bij afgifte van de vereiste attesten, betalen wij u het reeds betaalde bedrag terug na aftrek van een administratieve kost. (na afloop huurperiode)
Hoe laat moet ik de sleutels afgeven en waar? Komt er iemand mee om het appartement te controleren?
De sleutels worden afgegeven op kantoor om 10h00 op de dag van vertrek.
Is het kantoor gesloten op de dag van vertrek, dan werpt u de sleutels om 10h00 in de brievenbus van ons kantoor.
Wij controleren alle appartementen pas in de namiddag.
Wat met mijn huisvuil?
U krijgt bij aankomst duidelijke instructies over de afvalregeling in het gebouw waar u huurt.
Kan ik vroeger of later aankomen/vertrekken?
U kunt dit aanvragen bij ons op kantoor, enkele dagen voor aankomst. Afhankelijk van de bezetting van het appartement, kan het uitzonderlijk toegestaan worden om eerder aan te komen/later te vertrekken.
Maken jullie een plaatsbeschrijving op?
Voor uw aankomst wordt het appartement gecontroleerd door onze diensten. Wij vragen u om bij aankomst uw opmerkingen aangaande het appartement te noteren en ons binnen de 24h terug te bezorgen.